Wasserij Dumoulin is een klantgericht bedrijf, feedback van klanten staat dan ook hoog op de agenda. De directie van wasserij Dumoulin voert een continu verbeteringsbeleid. Om dit goed uit te voeren is de mening van de klant belangrijk. Daarom wordt er jaarlijks een klanttevredenheidsenquête uitgestuurd. Onderstaand vind je enkele resultaten van de enquête.
Onze vertegenwoordigers zullen in overleg met de klant vaste contactmomenten inplannen. De wasserij is 7 dagen op 7 en 24 uur op 24 bereikbaar. Je kan dus altijd bij ons terecht met vragen en opmerkingen.
Wat is uw mening over de klantondersteuning, vriendelijkheid en behulpzaamheid van onze medewerkers?
81% van onze klanten antwoord UITSTEKEND
19% van onze klanten antwoord GOED
Uw indruk in enkele kernwoorden bij bedrijfsbezoek:
Uw indruk in enkele kernwoorden over de samenwerking:
Uw indruk in enkele kernwoorden over de troeven van onze wasserij: